eyla

eyla
this is me . cute right ??? hhee .( pasan jek )

Thursday, August 11, 2011

cerita untuk 'awak'....

awak , awak tao ta da 2 ary beturut2 saya macam t'nampak awk . awk ke yg saya nmpk tu ?  klu betol e2 awk , awk perasan saya ta ? dan klau betol awk , awk sengaja buat tesempak o ta sengaja awk ??

semalam kan awk , wktu saya balik dr skol saya ada nmpk sorang mamat ni bawak moto . 
mcm awk .
awk ke ?
klu awk , apa awk buat dkt sini ?
na kata awk g uma sepupu awk , sepupu awk bukan ada dkt sini .
saya harap sgt e2 bukan awk .

tadi waktu sy na naik rumah ,
saya ada nampak cople ni mesra sgt .
amboi bulan ramadhan pun men tarik2 idong .
tp kan awk , lelaki tu mcm awk dari belkng .
awk ke tu ??

arghhh , knp saya asyk tenmpk awk je ?
betol ke awk yg sy nmpk ? 
knp sy mesty jelous dgn cople td ?
myb tyme kita couple dulu awk ta lyan saya mcm tu KOT .
tetiba tingat memori kita pulak .

awk , wlau dkt mana awk berada ,
dengan siapa pun awk bermesra .
it dosen't matter
b'cos i already have kekasih yg buat saya sempurna .
terima kasih awk sbb lepaskan saya pergi tinggalkan awk .
sbb prngai awk yg ta betol tu saya jumpa dgn MOHD FAEZ AMAR yg betol2 sempurna bg saya . terima kasih awk...

No comments:

Post a Comment